Bonus k cestovnímu pojištění od CZECHKiwis.cz

BONUS pro ty z vás, kteří si sjednají cestovní pojištění přes CZECHKiwis! Zřídili jsme novozélandskou telefonní linku pro volání do pojišťoven v ČR! Řešení pojistné události ze Zélandu nemůže být jednodušší. Jedná se o další významný krok, kterým naplňujeme naše heslo “Prodejem pojištění to nekončí”.

Od samého počátku projektu CZECHKiwis jsme odhodláni nabízet vám vždy něco navíc. V případě pojištění jsme připraveni poskytnout vám zdarma rady, které s uzavřeným pojištěním souvisí, ať už máte specifický dotaz nebo řešíte pojistnou událost. Zkrátka, na rozdíl od dalších serverů, které nabízejí cestovní pojištění, to u nás prodejem pojištění nekončí.

Víme, jak stresující může být řešení pojistné události přes celý svět, navíc, když člověku není zrovna dvakrát hej. Prostřednictvím námi zřízené linky je možné volat asistenční službu pojišťovny v ČR za cenu místního hovoru na Novém Zélandu / v Austrálii!

Ještě nemáš cestovní pojištění?

Ještě nemáš cestovní pojištění nebo se nemůžeš zorientovat v nabídce pojišťoven? Neváhej prostudovat naší nabídku ročních i krátkodobých cestovních pojištění nebo se na nás obrátit, rádi pomůžeme.

Výhody pojištění sjednaného prostřednictvím CZECHKiwis.cz:

 Prodejem to nekončí – dobrá rada zdarma

 K ročnímu pojištění NZ SIM karta

 Novozélandská linka pro volání asistenční služby

Přístup k lince

Pokud máš uzavřené cestovní pojištění přes stránky CZECHKiwis.cz, můžeš ze Zélandu zavolat na číslo 09 80 10 966 a následovat pokyny hlasové samoobsluhy pro přesměrování na asistenční linku konkrétní pojišťovny. Pokud voláš z NZ pevné linky nebo mobilního telefonu, platíš tak jen místní hovor, mezinárodní přesměrování hovoru platíme my!

Nabídka se vztahuje na všechny klienty, kteří mají platné cestovní pojištění sjednané prostřednictvím CZECHKiwis – bez ohledu na to, zda si ho pořídili v minulosti nebo až po vyhlášení této akce.

Podmínky využití linky

  • Linka funguje na “best effort” bázi, kdy nemůžeme z technických důvodů garantovat její nepřetržitou dostupnost. V případě nedostupnosti nebo nefunkčnosti linky je nutné kontaktovat přímo asistenční linku pojišťovny standardní cestou.
  • Linka má zabudovaný systém monitoringu případného zneužití. CZECHKiwis si vyhrazují právo provoz linky ukončit v případě, že bude její provoz uživateli využíván k jiným účelům.